Friday, January 20, 2012

Italian / English translation please.?

Italian to English please - Cosa T.V.B. Ti sono vicino mi manchi



English to Italian - Don't worry I am fine. I am sorry to worry you. 4 people who I am close to have found out they have cancer. I am praying that they will all be healthy soon.



Thank you for your help.Italian / English translation please.?
Non preoccuparti, sto bene.

Mi dispiace per te

4 persone che mi sono vicine hanno scoperto di avere il cancro

Io prego perch猫 guariscano prestoItalian / English translation please.?
I'll pray too.Italian / English translation please.?
What T.V.B. We are near I miss





Non ti preoccupare mi multa. Mi dispiace che si preoccupi. Per le persone che mi sono trovato vicino a cui essi hanno il cancro. Io prego che saranno tutti sani presto.

No comments:

Post a Comment